dijous, 11 de març del 2010

la nevada a Palamós

El dilluns 8/3/2010 la neu ens va sorprendre aquí a Palamós. A les 11:00h va començar a nevar i a les 11:30h ens van fer fora del l´institut i no hi ha hagut classes durant 2 dies, fins el dijous per que a nevat molt. No hi havia ni llum, ni aigua, ni calefacció.

Soc la Sara a mi em va afectar molt per que no me pogut connectar al messenger i no podia trucar a ningú!

Hola soc en Caique a mi no m'ha agradat per que no hi havia llum i no he pogut fer el que feia sempre!

Hola soc l'Alex m'ha agradat que hagi nevat perque aixi no he anat a l' institut durant tres dies. I el que no m'ha agradat em vaig quedar sense lum, ni sense aigua tres dies i no pogut mirar la tele, ni tampoc connetar al messeger.

Hola soc en Walid m'agradat estar sense llum per dormir molt. He mirat una pel.licula al portatil quan s'ha acabat la bateria he anat a dormir. Aquest mes a nevat molt i m'he quedat sense llum i sense dutxar-me.

Poc a poc tot va tornant a la normalitat i aquí us mostrem les fotos...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostres! Quines imatges més boniques i alhora estranyes...neu a la platja! Suposo que molts de vosaltres ho va aprofitar per fer ninots de neu, fer guerres de boles de neu...innoblidable! Aida.